BaByliss For Men E842 XE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E842 XE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

binkytoy 02-04-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Deze trimmer heb ik aangeschaft als vervanger van de vorige trimmer: BaByliss E843E. Van deze ging regelmatig de opzetkam stuk, maar hij schoor werkelijk subliem. Ik hoop dat de degelijkheid van dit apparaat een stuk beter is.

eddycastelly 03-03-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Vanwege alle goed reacties in alle reviews hier heb ik dit apparaat gekocht. Na 1 scheerbeurt heb ik hem terug gestuurd. De instelmogelijkheden zijn goed, maar de kwaliteit van de kam is zeer fragiel en onder de maat. Mij advies koop dit ding niet!
Dit was de vervanger voor mij Phillips turbovac, die had een veel beter kam. Nu ga ik voor de Philips Baardtrimmer QT4005/15 voor €39,99. Zodra ik hem geprobeerd heb zal ik er een review voor maken met mijn ervaringen. Als er een vraag is hoort ik het graag.

SteveE 24-05-2012
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Echt een perfect ding, prima om mijn stoppelbaartje bij te houden. Enige zwakke punt is de 3-dagenbaard opzetkam, dat is heel teer spul. Intussen al 2 keer helemaal afgebroken (na lijmpogingen) maar beide keren heeft de klantenservice mij per omgaande een gratis nieuwe gestuurd. Dat is pas goede service.

thompie 18-04-2012
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Apparaat een half jaar geleden gekocht en altijd tevreden geweest. Tot een paar weken geleden de draaistand kapot is gegaan. Ik scheer wel op verschillende standen, dus de draaistand wordt regelmatig gebruikt. Degelijkheid dus zwak!

Frits van Velsen 02-02-2012
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Goed apparat. Een aanrader. Doet alles wat ik er van verwacht. Accuduur, geluid, instelbaar, afwasbaar, levensduur, alles goed!

Leonardos 16-09-2011
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Het bewijs dat een echt goede baardtrimmer niet duur hoeft te zijn. Handig mee te nemen en de batterij gaat lang mee. Echt een aanrader.

Karel Brouwer 28-04-2011
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Ik heb jaren mijn baard met een haartondeuze bijgewerkt totdat ie het natuurlijk eens moest begeven.
Dan opzoek naar een echte baardtrimmer dus en met het fenomeen internet moet dat niet echt moeilijk zijn.
Met een paar randvoorwaarden ben ik aan de slag gegaan.
1. onder de € 50.00
2. draadloos
3. geen losse batterijen
4. niet te veel hulpmateriaaltjes.
Deze baardtrimmer voldoet aan alle 4 de items, en het leuke van deze trimmer is er zit een geintegreerd mechanische in om de trimlengte van je baard in te stellen. Op de kleinste stand heb je een resultaat van een 1 a 2 dagen haargroei. Voor mij perfect.
1 klein detailtje, ik had er graag een houder bij willen hebben die er dus niet bij zit.

eta ya 18-03-2011
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Nu enkele weken geleden aangeschaft vanwege de goede beoordeling hier. De trimmer scheert goed maar bij mij is deze pas vanaf 1mm in te stellen. Als ik 0,5mm wil instellen dan schiet deze terug naar 1mm?????
Verder eenvoudig in gebruik. Aangeschaft bij Media-Markt voor net geen 40 euro.

eta ya 19-06-2012

Nu vanwege het niet goed in kunnen stellen, is het kammetje gebroken. Na enig twijfelen toch gemaild met de klantenservice van Babyliss en gevraagd of ze mij een kammetje konden sturen. Ik kreeg na enkele dagen antwoord dat ze mij deze kosteloos opstuurden. Nu heb ik de trimmer weer compleet en werkt die nog beter dan te voren. Super klantenservice!!!

eta ya 16-12-2012

Nu alweer het opzetkammetje kapot gegaan en na een poging om nog eens te lijmen, ging die toch doormidden.
Ik geloof niet dat ik weer contact opneem met de klantenservice maar eens kijk naar een nieuwe. Waarschijnlijk vanwege de goede reacties, de opvolger van deze.

eta ya 17-12-2012

Toch maar weer eens een mailtje gestuurd en gelijk de volgende dag reactie teruggekregen dat er een nieuwe kammetje op de post wordt gedaan. Dikke duim voor de klantenservice van Babyliss!!!!

earniet 15-02-2011
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

top apparaat. is inmiddels mijn derde baardtrimmer, maar absoluut de beste. per halve milimeter instelbaar, weinig rondvliegende haartjes, 1 keer over de baard en strak gekortwiekt. aanrader!

Jarown 08-12-2010
Geschreven voor: BaByliss For Men E842 XE

Zeer fijne, handzame, draadloze trimmer. De lengte is in kleine stapjes in te stellen en de accu gaat zeer lang mee. Ik gebruik 'm één keer in de week en tot nu toe heb ik 'm maar 2 of 3x hoeven opladen in bijna een jaar tijd. Gemakkelijk schoon te maken en zelfs waterdicht (zelf niet geprobeerd).

Geen minpunten, dus een prima apparaat voor een prima prijs!